“I’m not scientifically gifted, I’m a girl”: implicit measures of gender-science stereotypes – preliminary evidence - Aix-Marseille Université Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue Educational Studies Année : 2015

“I’m not scientifically gifted, I’m a girl”: implicit measures of gender-science stereotypes – preliminary evidence

Domaines

Psychologie
Fichier principal
Vignette du fichier
Mascret & Cury (2015) Educational Studies.pdf (95.31 Ko) Télécharger le fichier
Origine : Accord explicite pour ce dépôt
Loading...

Dates et versions

hal-01649393 , version 1 (28-11-2017)

Identifiants

Citer

Nicolas Mascret, François Cury. “I’m not scientifically gifted, I’m a girl”: implicit measures of gender-science stereotypes – preliminary evidence. Educational Studies, 2015, 41 (4), pp.462 - 465. ⟨10.1080/03055698.2015.1043979⟩. ⟨hal-01649393⟩
49 Consultations
314 Téléchargements

Altmetric

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More