Skip to Main content Skip to Navigation
Book sections

Le dessin comme stratégie constructive des apprentissages à l’école: Entre suggestions de la pratique et apports de la recherche expérimentale

Document type :
Book sections
Complete list of metadata

Cited literature [12 references]  Display  Hide  Download

https://hal-amu.archives-ouvertes.fr/hal-01768591
Contributor : Delphine Picard Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Wednesday, April 25, 2018 - 3:05:50 PM
Last modification on : Wednesday, November 3, 2021 - 9:37:27 AM
Long-term archiving on: : Thursday, September 20, 2018 - 3:50:36 AM

Files

Chap Ecole D Picard-R.pdf
Files produced by the author(s)

Identifiers

  • HAL Id : hal-01768591, version 1

Collections

Citation

Delphine Picard. Le dessin comme stratégie constructive des apprentissages à l’école: Entre suggestions de la pratique et apports de la recherche expérimentale. Psychologie & Scolarités , 2016. ⟨hal-01768591⟩

Share

Metrics

Record views

174

Files downloads

474