HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Journal articles

Compréhension des modes de fonctionnement d’enseignant-e-s dans l’enseignement de l’EPS à l’école primaire et perspectives pour la formation. L’exemple de la gymnastique rythmique (GR) à l’école primaire.

Document type :
Journal articles
Complete list of metadata

https://hal-amu.archives-ouvertes.fr/hal-01796679
Contributor : Fabienne Briere-Guenoun Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Monday, May 21, 2018 - 5:05:08 PM
Last modification on : Monday, November 22, 2021 - 9:06:04 AM

Identifiers

  • HAL Id : hal-01796679, version 1

Citation

Claire Pontais, Fabienne Brière-Guenoun. Compréhension des modes de fonctionnement d’enseignant-e-s dans l’enseignement de l’EPS à l’école primaire et perspectives pour la formation. L’exemple de la gymnastique rythmique (GR) à l’école primaire.. Ejournal de la recherche sur l’intervention en éducation physique et sport, Université de Franche Comté, 2014, pp.876101. ⟨hal-01796679⟩

Share

Metrics

Record views

39