HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Book sections

Approche sociologique, didactique et sémiotique des savoirs enseignés en EPS en milieu difficile : une tentative de dépassement des frontières disciplinaires ».

Complete list of metadata

https://hal-amu.archives-ouvertes.fr/hal-01796699
Contributor : Fabienne Briere-Guenoun Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Monday, May 21, 2018 - 7:58:54 PM
Last modification on : Wednesday, November 3, 2021 - 4:28:32 AM

Identifiers

  • HAL Id : hal-01796699, version 1

Citation

Marie-Paule Poggi, Fabienne Brière-Guenoun, Nathalie Wallian, Carnel Béatrice. Approche sociologique, didactique et sémiotique des savoirs enseignés en EPS en milieu difficile : une tentative de dépassement des frontières disciplinaires ».. B. Lenzen, D. Deriaz, B. Poussin, H. Dénervaud & A. Cordoba. Temps, temporalité et intervention en EPS et en sport , Peter Lang., pp.241-258, 2016, 978-3-0343-1657-6. ⟨hal-01796699⟩

Share

Metrics

Record views

113