Service interruption on Monday 11 July from 12:30 to 13:00: all the sites of the CCSD (HAL, Epiciences, SciencesConf, AureHAL) will be inaccessible (network hardware connection).
Skip to Main content Skip to Navigation
Journal articles

Développement et validation de deux nouvelles échelles de mesure de l'amour pour une marque

Document type :
Journal articles
Complete list of metadata

https://hal-amu.archives-ouvertes.fr/hal-01822302
Contributor : Yasmine EL ALAMI Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Sunday, June 24, 2018 - 10:27:41 PM
Last modification on : Sunday, June 26, 2022 - 10:14:54 AM

Identifiers

Collections

Citation

Noël Albert, Dwight Merunka, Pierre Valette-Florence. Développement et validation de deux nouvelles échelles de mesure de l'amour pour une marque. Innovations - Revue d’économie et de management de l'innovation, De Boeck Supérieur, 2010, 31 (1), ⟨10.3917/inno.031.0109⟩. ⟨hal-01822302⟩

Share

Metrics

Record views

23