HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Journal articles

NEUROSCIENCES ET COMPORTEMENT DU CONSOMMATEUR 1. OUTILS ET MÉTHODES D'INVESTIGATION

Document type :
Journal articles
Complete list of metadata

https://hal-amu.archives-ouvertes.fr/hal-01822556
Contributor : Yasmine El Alami Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Monday, June 25, 2018 - 12:11:28 PM
Last modification on : Friday, October 22, 2021 - 3:36:27 AM

Identifiers

  • HAL Id : hal-01822556, version 1

Collections

Citation

Olivia Petit, Dwight Merunka, Olivier Oullier. NEUROSCIENCES ET COMPORTEMENT DU CONSOMMATEUR 1. OUTILS ET MÉTHODES D'INVESTIGATION. Revue Française du Marketing, Paris : A.D.T. d'exécution et de l'exploitation des études de marché, 2014, pp.7-25. ⟨hal-01822556⟩

Share

Metrics

Record views

70