Service interruption on Monday 11 July from 12:30 to 13:00: all the sites of the CCSD (HAL, EpiSciences, SciencesConf, AureHAL) will be inaccessible (network hardware connection).
Skip to Main content Skip to Navigation
Journal articles

Les marques perçues comme «nostalgiques»: conséquences sur les attitudes et les relations des consommateurs à la marque

Document type :
Journal articles
Complete list of metadata

https://hal-amu.archives-ouvertes.fr/hal-01828623
Contributor : Pauline TESIO Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Tuesday, July 3, 2018 - 12:09:35 PM
Last modification on : Sunday, June 26, 2022 - 10:22:43 AM

Identifiers

  • HAL Id : hal-01828623, version 1

Collections

Citation

Aurélie Kessous, Elyette Roux. Les marques perçues comme «nostalgiques»: conséquences sur les attitudes et les relations des consommateurs à la marque. Recherche et Applications en Marketing (French Edition), SAGE Publications, 2010. ⟨hal-01828623⟩

Share

Metrics

Record views

50