A cross-cultural study of the persuasive effects of sexual and fear appealing messages: a comparison between France, Denmark, Thailand and Mexico - Aix-Marseille Université Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue Advances in Consumer Research Année : 2005

A cross-cultural study of the persuasive effects of sexual and fear appealing messages: a comparison between France, Denmark, Thailand and Mexico

Virginie Maille
  • Fonction : Auteur
Pierre Valette-Florence
  • Fonction : Auteur
  • PersonId : 934164
Fichier non déposé

Dates et versions

hal-01831905 , version 1 (06-07-2018)

Identifiants

  • HAL Id : hal-01831905 , version 1

Citer

Virginie de Barnier, Virginie Maille, Pierre Valette-Florence, Karine Gallopel-Morvan. A cross-cultural study of the persuasive effects of sexual and fear appealing messages: a comparison between France, Denmark, Thailand and Mexico. Advances in Consumer Research, 2005, 6, pp.140-150. ⟨hal-01831905⟩
22 Consultations
0 Téléchargements

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More