HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Book sections

Observer le travail des formateurs intervenant en ESPE dans la professionnalisation des enseignants : le cas du dispositif de « tutorat partagé »

Complete list of metadata

https://hal-amu.archives-ouvertes.fr/hal-01832085
Contributor : Mariagrazia Cairo Crocco Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Friday, July 6, 2018 - 3:24:40 PM
Last modification on : Wednesday, November 3, 2021 - 7:30:31 AM

Identifiers

  • HAL Id : hal-01832085, version 1

Collections

Citation

Pierre Alain Filippi, Marie-Christine Félix, Mariagrazia Cairo Crocco. Observer le travail des formateurs intervenant en ESPE dans la professionnalisation des enseignants : le cas du dispositif de « tutorat partagé ». (Coord.) Marcel, J.-F., Merini, C., Piot, T., L'observation des pratiques collaboratives dans les métiers de l'interaction humaine : des pratiques pluri-adressées. Rouen : PURH , A paraître. ⟨hal-01832085⟩

Share

Metrics

Record views

72