HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Journal articles

Valeur perçue des « métaservices » et comportement du consommateur : le cas des alliances aériennes

Document type :
Journal articles
Complete list of metadata

https://hal-amu.archives-ouvertes.fr/hal-01841726
Contributor : Nadia Boulmakoul Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Tuesday, July 17, 2018 - 2:50:21 PM
Last modification on : Friday, March 25, 2022 - 3:10:42 AM

Identifiers

  • HAL Id : hal-01841726, version 1

Citation

Daisy Bertrand, Vikrant Janawade, P.Y Leo, Philippe J. Valeur perçue des « métaservices » et comportement du consommateur : le cas des alliances aériennes. Économies et sociétés, Développement, croissance et progrès - Presses de l'ISMEA - Paris, 2015. ⟨hal-01841726⟩

Share

Metrics

Record views

60