HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Journal articles

Être scolarisé dans un parcours bilingue langue des signes française-français écrit : ce qu’en disent les élèves sourds et entendants

Document type :
Journal articles
Complete list of metadata

https://hal-amu.archives-ouvertes.fr/hal-03191812
Contributor : Sylviane Feuilladieu Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Wednesday, April 7, 2021 - 2:32:19 PM
Last modification on : Tuesday, October 19, 2021 - 10:59:03 PM

Identifiers

  • HAL Id : hal-03191812, version 1

Citation

Sylviane Feuilladieu, Teresa Assude, Jeannette Tambone, Karine Millon Faure. Être scolarisé dans un parcours bilingue langue des signes française-français écrit : ce qu’en disent les élèves sourds et entendants. Alter: European Journal of Disability Research / Revue européenne de recherche sur le handicap, Elsevier Masson, 2021, 15 (3), pp.203-215. ⟨hal-03191812⟩

Share

Metrics

Record views

34