Descriptive study of young disabled children aged 2–6, enrolled in mainstream schools, and benefiting from special needs assistants in the Bouches-du-Rhône in 2014 - Aix-Marseille Université Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue Archives de Pédiatrie Année : 2021

Descriptive study of young disabled children aged 2–6, enrolled in mainstream schools, and benefiting from special needs assistants in the Bouches-du-Rhône in 2014

Fichier principal
Vignette du fichier
S0929693X20302426.pdf (819.4 Ko) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers produits par l'(les) auteur(s)

Dates et versions

hal-03964946 , version 1 (22-03-2023)

Licence

Paternité - Pas d'utilisation commerciale

Identifiants

Citer

B. Roth, E. Jouve, A. Daguzan, A. Richardson, R. Sambuc, et al.. Descriptive study of young disabled children aged 2–6, enrolled in mainstream schools, and benefiting from special needs assistants in the Bouches-du-Rhône in 2014. Archives de Pédiatrie, 2021, 28 (1), pp.39-46. ⟨10.1016/j.arcped.2020.10.005⟩. ⟨hal-03964946⟩
65 Consultations
24 Téléchargements

Altmetric

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More