Study of teaching systems in difficulty: reflections on the conditions of didactic accessibility to mathematical knowledge - Archive ouverte HAL Access content directly
Habilitation À Diriger Des Recherches Year : 2021

Study of teaching systems in difficulty: reflections on the conditions of didactic accessibility to mathematical knowledge

Etude de systèmes didactiques en difficulté : réflexions sur les conditions d'accessibilité didactique aux savoirs mathématiques

(1)
1
Fichier principal
Vignette du fichier
HDR K Millon-Fauré Manuscrit complet.pdf (3.66 Mo) Télécharger le fichier
Origin : Files produced by the author(s)

Dates and versions

tel-03615460 , version 1 (21-03-2022)

Identifiers

  • HAL Id : tel-03615460 , version 1

Cite

Karine Millon Faure. Etude de systèmes didactiques en difficulté : réflexions sur les conditions d'accessibilité didactique aux savoirs mathématiques. Education. AMU, 2021. ⟨tel-03615460⟩
48 View
54 Download

Share

Gmail Facebook Twitter LinkedIn More