HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Journal articles

Pas de distinctivité pour la bouteille de Coca-Cola sans cannelures comme marque 3D

Résumé : note sous TUE, 8ème Ch., n° T-411/14, The Coca-Cola Company c./ OHMI, 24 février 2016
Document type :
Journal articles
Complete list of metadata

https://hal-amu.archives-ouvertes.fr/hal-01487213
Contributor : Philippe Mouron Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Saturday, March 11, 2017 - 10:16:15 AM
Last modification on : Wednesday, November 3, 2021 - 9:46:39 AM

Identifiers

  • HAL Id : hal-01487213, version 1

Collections

Citation

Philippe Mouron. Pas de distinctivité pour la bouteille de Coca-Cola sans cannelures comme marque 3D. Revue Lamy Droit de l'immatériel, Lamy (imprimé) / Wolters Kluwer édition életronique 2016, pp. 8-12. ⟨hal-01487213⟩

Share

Metrics

Record views

34