Skip to Main content Skip to Navigation
Journal articles

Pas de distinctivité pour la bouteille de Coca-Cola sans cannelures comme marque 3D

Résumé : note sous TUE, 8ème Ch., n° T-411/14, The Coca-Cola Company c./ OHMI, 24 février 2016
Document type :
Journal articles
Complete list of metadata

https://hal-amu.archives-ouvertes.fr/hal-01487213
Contributor : Philippe Mouron Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Saturday, March 11, 2017 - 10:16:15 AM
Last modification on : Friday, October 22, 2021 - 3:27:20 AM

Identifiers

  • HAL Id : hal-01487213, version 1

Collections

`

Citation

Philippe Mouron. Pas de distinctivité pour la bouteille de Coca-Cola sans cannelures comme marque 3D. Revue Lamy Droit de l'immatériel, Lamy (imprimé) / Wolters Kluwer édition életronique 2016, pp. 8-12. ⟨hal-01487213⟩

Share

Metrics

Record views

124