Skip to Main content Skip to Navigation
Journal articles

Les marques sont mes amies sur facebook : vers une typologie des fans basée sur la relation à la marque et le sentiment d'appartenance: Brands are my facebook friends : towards a typology of fans based on brand relationship and belongingness

Document type :
Journal articles
Complete list of metadatas

https://hal-amu.archives-ouvertes.fr/hal-01796263
Contributor : Pauline Tesio <>
Submitted on : Saturday, May 19, 2018 - 2:26:11 PM
Last modification on : Friday, July 24, 2020 - 2:52:01 PM

Identifiers

  • HAL Id : hal-01796263, version 1

Collections

Citation

Agnès Helme-Guizon, Fanny Magnoni. Les marques sont mes amies sur facebook : vers une typologie des fans basée sur la relation à la marque et le sentiment d'appartenance: Brands are my facebook friends : towards a typology of fans based on brand relationship and belongingness. Revue Française du Marketing, Paris : A.D.T. d'exécution et de l'exploitation des études de marché, 2013. ⟨hal-01796263⟩

Share

Metrics

Record views

87