Service interruption on Monday 11 July from 12:30 to 13:00: all the sites of the CCSD (HAL, Epiciences, SciencesConf, AureHAL) will be inaccessible (network hardware connection).
Skip to Main content Skip to Navigation
Journal articles

Les marques sont mes amies sur facebook : vers une typologie des fans basée sur la relation à la marque et le sentiment d'appartenance: Brands are my facebook friends : towards a typology of fans based on brand relationship and belongingness

Document type :
Journal articles
Complete list of metadata

https://hal-amu.archives-ouvertes.fr/hal-01796263
Contributor : Pauline TESIO Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Saturday, May 19, 2018 - 2:26:11 PM
Last modification on : Sunday, June 26, 2022 - 10:19:26 AM

Identifiers

  • HAL Id : hal-01796263, version 1

Collections

Citation

Agnès Helme-Guizon, Fanny Magnoni. Les marques sont mes amies sur facebook : vers une typologie des fans basée sur la relation à la marque et le sentiment d'appartenance: Brands are my facebook friends : towards a typology of fans based on brand relationship and belongingness. Revue Française du Marketing, Paris : A.D.T. d'exécution et de l'exploitation des études de marché, 2013. ⟨hal-01796263⟩

Share

Metrics

Record views

59