LES MARQUES SONT MES AMIES SUR FACEBOOK: VERS UNE TYPOLOGIE DE FANS BASÉE SUR LA RELATION À LA MARQUE ET LE SENTIMENT D'APPARTENANCE/BRANDS ARE MY FACEBOOK FRIENDS: TOWARDS A TYPOLOGY OF FANS BASED ON BRAND RELATIONSHIP AND BELONGINGNESS

Document type :
Journal articles
Complete list of metadatas

https://hal-amu.archives-ouvertes.fr/hal-01796263
Contributor : Pauline Tesio <>
Submitted on : Saturday, May 19, 2018 - 2:26:11 PM
Last modification on : Monday, April 15, 2019 - 11:54:40 AM

Identifiers

  • HAL Id : hal-01796263, version 1

Collections

Citation

Agnès Helme-Guizon, Fanny Magnoni. LES MARQUES SONT MES AMIES SUR FACEBOOK: VERS UNE TYPOLOGIE DE FANS BASÉE SUR LA RELATION À LA MARQUE ET LE SENTIMENT D'APPARTENANCE/BRANDS ARE MY FACEBOOK FRIENDS: TOWARDS A TYPOLOGY OF FANS BASED ON BRAND RELATIONSHIP AND BELONGINGNESS. Revue Française du Marketing, Paris : A.D.T. d'exécution et de l'exploitation des études de marché, 2013. ⟨hal-01796263⟩

Share

Metrics

Record views

42