Apprentissage d'agents conversationnels pour la gestion de relations clients - Aix-Marseille Université Access content directly
Conference Papers Year :

Training chatbots for customer relation management

Apprentissage d'agents conversationnels pour la gestion de relations clients

Abstract

This work demonstrates the feasability of training chatbots on customer relation conversation traces. Systems based on language models, information retrieval and machine translation are compared.
Ce travail démontre la faisabilité d'entraîner des chatbots sur des traces de conversations dans le domaine de la relation client. Des systèmes à base de modèles de langage, de recherche d'information et de traduction sont comparés pour la tâche. ABSTRACT Training chatbots for customer relation management This work demonstrates the feasability of training chatbots on customer relation conversation traces. Systems based on language models, information retrieval and machine translation are compared.
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Dates and versions

hal-01773218 , version 1 (21-04-2018)

Identifiers

  • HAL Id : hal-01773218 , version 1

Cite

Benoit Favre, Frédéric Béchet, Géraldine Damnati, Delphine Charlet. Apprentissage d'agents conversationnels pour la gestion de relations clients. 24e Conférence sur le Traitement Automatique des Langues Naturelles (TALN), 2017, Orleans, France. ⟨hal-01773218⟩
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