THE ERA OF “WOKE-WASHING”: HOW CONSUMERS PERCEIVE BRAND ACTIVISM? - Aix-Marseille Université Access content directly
Conference Papers Year :

THE ERA OF “WOKE-WASHING”: HOW CONSUMERS PERCEIVE BRAND ACTIVISM?

L'ÈRE DU « WOKE-WASHING » : COMMENT LES CONSOMMATEURS PERÇOIVENT L'ACTIVISME DE MARQUE ?

Fichier principal
Vignette du fichier
AFM Conférence 2021_Samia MOUMADE.pdf (763.45 Ko) Télécharger le fichier
Origin : Files produced by the author(s)

Dates and versions

hal-03179685 , version 1 (24-03-2021)
hal-03179685 , version 2 (24-03-2021)

Identifiers

  • HAL Id : hal-03179685 , version 1

Cite

Samia Moumade, Aurélie Hemonnet-Goujot, Pierre Valette-Florence. THE ERA OF “WOKE-WASHING”: HOW CONSUMERS PERCEIVE BRAND ACTIVISM?. 37ème Congrès International de l’Association Française du Marketing, May 2021, Angers, France. ⟨hal-03179685v1⟩
534 View
519 Download

Share

Gmail Facebook Twitter LinkedIn More