Skip to Main content Skip to Navigation
Journal articles

Obstacles et remèdes. Des repères pour comprendre les difficultés des élèves allophones en mathématiques

Document type :
Journal articles
Complete list of metadatas

https://hal-amu.archives-ouvertes.fr/hal-02429103
Contributor : Karine Millon Faure <>
Submitted on : Monday, January 6, 2020 - 2:07:51 PM
Last modification on : Monday, January 13, 2020 - 1:22:49 AM
Long-term archiving on: : Wednesday, April 8, 2020 - 12:05:24 AM

File

 Restricted access
To satisfy the distribution rights of the publisher, the document is embargoed until : 2021-01-01

Please log in to resquest access to the document

Identifiers

  • HAL Id : hal-02429103, version 1

Collections

Citation

Karine Millon Faure. Obstacles et remèdes. Des repères pour comprendre les difficultés des élèves allophones en mathématiques. Cahiers Pedagogiques, 2020. ⟨hal-02429103⟩

Share

Metrics

Record views

131