How do customers react to dynamic price variances? An empirical study on the impact of price variance characteristics and the moderating role of economic benefit on customer behavioural intention. - Aix-Marseille Université Accéder directement au contenu
Communication Dans Un Congrès Année : 2021

How do customers react to dynamic price variances? An empirical study on the impact of price variance characteristics and the moderating role of economic benefit on customer behavioural intention.

Thi Minh Hang Vu
  • Fonction : Auteur
  • PersonId : 1040047
Sylvie Llosa
  • Fonction : Auteur
  • PersonId : 838652
Fichier non déposé

Dates et versions

hal-03979073 , version 1 (08-02-2023)

Identifiants

  • HAL Id : hal-03979073 , version 1

Citer

Thi Minh Hang Vu, Sylvie Llosa, Lionel Nicod. How do customers react to dynamic price variances? An empirical study on the impact of price variance characteristics and the moderating role of economic benefit on customer behavioural intention.. 8èmes Journées de Recherche Prix, Gratuité, Don et Valeur, AFM, Jun 2021, Tours, France. ⟨hal-03979073⟩
10 Consultations
0 Téléchargements

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More