Skip to Main content Skip to Navigation
Journal articles

MISE EN ABYME D'UN JEU DE ROLES POUR LA FORMATION DE FORMATEURS

Document type :
Journal articles
Complete list of metadata

https://hal-amu.archives-ouvertes.fr/hal-03169974
Contributor : Claire Guille-Biel Winder <>
Submitted on : Monday, March 15, 2021 - 6:38:48 PM
Last modification on : Wednesday, March 24, 2021 - 3:35:38 AM
Long-term archiving on: : Wednesday, June 16, 2021 - 7:27:53 PM

Identifiers

  • HAL Id : hal-03169974, version 1

Citation

Claire Guille-Biel Winder, Caroline Lajoie, Christine Mangiante-Orsola, Pascale Masselot, Frédérick Tempier. MISE EN ABYME D'UN JEU DE ROLES POUR LA FORMATION DE FORMATEURS. Revue de Mathématiques pour l’École, Revue de Mathématiques pour l'École, 2020, 233. ⟨hal-03169974⟩

Share

Metrics

Record views

19

Files downloads

11