HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Journal articles

MISE EN ABYME D'UN JEU DE ROLES POUR LA FORMATION DE FORMATEURS

Document type :
Journal articles
Complete list of metadata

https://hal-amu.archives-ouvertes.fr/hal-03169974
Contributor : Claire Guille-Biel Winder Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Monday, March 15, 2021 - 6:38:48 PM
Last modification on : Wednesday, November 3, 2021 - 7:30:18 AM
Long-term archiving on: : Wednesday, June 16, 2021 - 7:27:53 PM

Identifiers

  • HAL Id : hal-03169974, version 1

Citation

Claire Guille-Biel Winder, Caroline Lajoie, Christine Mangiante-Orsola, Pascale Masselot, Frédérick Tempier. MISE EN ABYME D'UN JEU DE ROLES POUR LA FORMATION DE FORMATEURS. Revue de Mathématiques pour l’École, Revue de Mathématiques pour l'École, 2020, 233. ⟨hal-03169974⟩

Share

Metrics

Record views

16

Files downloads

11